מותגים שמרניים out מותגים בועטים in

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

מה הקשר של דונלנד טראמפ ולעסק שלכם?

עלייתו של דונלד טראמפ כנשיא ארה"ב היא סמל לכך שמותגי הפוליטקלי קורקט, המותגים הקלאסיים והשמרניים בנסיגה לעומת מותגים אקטיביים ובועטים, חצופים הפורצים קדימה.

למי קשה לבלוט? תנחשו…

למותגים ועסקים קלאסיים שמרניים קשה לבלוט. זה קורה ברוח הפוליטיקה וברוח התקופה, תופעות כמו הברקזיט באנגליה מצד אחד ומצד אחר לצורך ההמחשה בלבד תופעה מסוכנת, הרסנית, רצחנית וקיצונית המייצרת "בולטות שטנית " כמו דאעש המשתמשת בכל הכלים על מנת להפיץ את שבירת הפרדיגמות ושבירת הסדר.

הלשון המכובסת נשארת במוזיאון

מותגים וחברות כבר לא מדברות בלשון מכובסת של העיתונות הכתובה שקנינו בקיוסק או קיבלנו עם שקית ניילון לבנה בחמש בבוקר.

למותגים האקטיביסטיים יש דרך, אג'נדה הם חיים בטוויטר, אינסטגרם, פיסבוק ויו-טיוב.

כיצד זה בא לידי ביטוי?

חברות רבות  ואפילו עסקים קטנים ובינוניים מציעות ללקוחות שלהם לתת רעיונות ופתרונות לשירותים או מוצרים.

חברות ועסקים כבר לא מפחדות לעשות טעויות כי הן מבינות שאין על בטוח בעולם של שיווק ומיתוג חדשני..

חברות ועסקים לא מחפשות ללכת על הגלגל אלה להמציא אותו.

יועצי שיווק יגידו לכם לחפש גלגל חדש

יועצי שיווק, יועצים אסטרטגיים, יועצי מיתוג ויחסי ציבור בכירים מהארץ ומהעולם, מבינים שאם נמשיך לעלות על אותו גלגל לא נגיע לכוכבים.

בעידן השיווקי בו אנו חיים , אין כללים אין אפשרות לעשות את אותו מהלך או לחקות את המהלך של המתחרה ולחשוב שניתן להגיע לתוצאות.

לא לפחד להיות שונה ובולט

רק המעז מנצח ,חקירת הצרכים של הלקוח, להבין את תחומי העניין האמיתיים שלו, למה הוא מצפה, מה יפתיע אותו, מה יגרום לו לחוויה, זכירות ובידול.

להבין שהצרכן החדש הוא מתוחכם, יודע להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותו החל מאפליקציות, אתר השוואות, רשתות חברתיות וכו'.

אילון מאסק מוביל גישת יוצאים מהקופסא

אילון מאסק, המגה מיליארדר ,היזם הסדרתי שהוביל עשרות הצלחות עולמיות כגון  PayPal, " טסלה " המכונית החשמלית,  הרכבת המהירה "היפרלופ" , תכנית החלל האזרחית SpaceX, נקרא בפי רבים בעולם הווארד יוז של ה121 הוא נתפס במעמד זהה לזה של סטיב ג'ובס  המנוח מייסד אפל שאין אדם שלא מכירו בעולם, מאסק מוביל גישה שכל עסק מקטן ועד עסק גדול מחברה קטנה ועד מגה חברה חייבת לייצר חזון מהעתיד להווה לחפש את הייחוד שלה ולהבליט אותו.

אילון מאסק "עסקים קטנים ובינוניים זוהי ההזדמנות שלכם"

אילון מאסק טוען שעסקים קטנים ובינוניים עם חזון, ידע, כלים שירכשו מאנשי אסטרטגיה יובילו, לאור הגמישות שלהם, יכולת קבלת ההחלטות המהירה, היכרות עם צרכי הלקוח, והמגמה שמותגי הפוליטקלי קורקט, המותגים הקלאסיים והשמרניים בנסיגה זו ההזדמנות ע"פ מאסק של חברות ועסקים קטנים להביא את הדבר הבא ולבנות את עצמן ביחד עם יועצים מקצועיים בתחום האסטרטגיה, השיווק והפיתוח העסקי כמותגים אקטיביים ובועטים, אפילו חצופים עם טעם, הפורצים קדימה ומייצרים שינוי .

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן