שיווק מייצר מכירות לחברות ויצרנים בענף הבניה והנדל"ן

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

חיבור לעשיה ולתעשייה

חברות, יצרנים, יבואנים ועסקים קמעונאיים בתחם מוצרי בניה צריכה ביתית הינם נדבך חשוב בתחום הנדל"ן.

קרמיקה, כלים סניטריים, ברזל, יצרני אלומיניום, חברות חשמל חכם, מטבחים, דלתות, ריהוט וכו'

כל אלה תחומים אסטרטגיים עם תחרות מאוד גבוהה על ליבוי וכיסו של היזם, קבלן, אדריכל והבונה הפרטי.

חברות רבות שואלות את עצמן כיצד הן מגדילות מכירות?

כיצד מייצרים מנועי צמיחה מחוללי שינוי.

תהליך שובר שיווין בנדל"ן

יצרנים , יבואנים, חברות, חנויות ורשתות המכוונות ליזמי נדל"ן, קבלי בניין, אדריכלים, לקוחות פרטיים, אמורים לייצר תהליך שיווקי , מיתוגי , ניהולי שובר שיווין, תהליך אסטרטגי מחוץ לקופסא, חזון ויעדים, ניהול יתרונות וחסמים, בניית מתווה בידול, מותג מניע ומוכר.

תהליך מייצר מובילות תחרותית

תחרות תמיד הייתה ותמיד תהיה, תחרות היא דבר בריא המחדד ומשביח חברות, במיוחד בתעשיות הבניה למיניהן המתמודדות עם סוגיות של אסטרטגיה, מכירות, שימור, חדירה, חדשנות וזקוקות לייצר יתרונות תחרותיים וזאת ע"י מחקרי מארקו צרכי לקוח, הבנת טרנדים ומגמות, פיתוח מוצרים המייצרים בשורה, שיפור מערכי ייצור, לוגיסטיקה ומארז שיווקי מעודכן לחברה כדי שתהיה "סקסית" ורלבנטית

לקצר תהליכים ולוחות זמנים לא על חשבון איכות

חשוב להתחבר ליועצי שיווק, יועצים אסטרטגיים המתמחים בחדשנות נדל"ן שיבנו תהליך נכון עם תוצאות בשילוב הלקוח, עם צוות אסטרטגי שיווקי שחי את הענף לומד מהר, יודע לקצר לוחות זמנים, ביצוע תהליכים נכונים של הגדרת חזון, יעדים, ניתוח קהלי יעד והקבלת תוצאות של יתרונות תחרותיים בצורה אפקטיבית.

הבידול הוא המנוע

הבידול של חברות מטבחים, קרמיקה, דלתות, כלים סניטריים, אלומיניום, ברזל, חשמל חכם, ריהוט וכו' תלוי באיכות ובסוג הפתרון שיקבלו מיועץ השיווק, יועץ אסטרטגי, מלווה בפיתוח עסקי.

הפתרונות צריכים להיות מבוססים על פי ניהול פרקטי המתחיל באבחון מעסיק של תחום הקיים, הבנת השוק, קהלי יעד, תחרות, מגמות דרך ליווי, המלצות ועד לעמידה וחיבור כל המערך הארגוני בחברה כולל תכנון ופיתוח, ייצור, לוגיסטיקה, פיננסים, מכירות ושיווק.

להגיע אל הלקוח הבא

חברת צמיחה פיתוח עסקי המתמחה בייעוץ אסטרטגי שיווקי מבצע עבור חברות בתעשיות הבניה את המתווה הבא:

  • ניתוח צרכי היצרן/יבואן/קמעונאי – לימוד מעמיק של השוק, סבב פגישות עם מקבלי ההחלטות, מחקרי צרכי לקוח, הבנת ההיבטים השונים של שיווק ומכירות
  • הבנת החוזקות/חולשות – לימוד החוזקות והחולשות של החברה בתחום הפעילות.
  • מתחרים – בחינת הפעילות השיווקית בקרב המתחרים.
  • לקוח סמוי ומידענות – הקמת מערך לקוח סמוי ומידענות.

מי הוא הלקוח של הלקוח שלך ?

חשוב להבין מיהו הלקוח של הלקוח שלך במקרה של של חברות מטבחים, קרמיקה, דלתות, כלים סניטריים, אלומיניום, ברזל, חשמל חכם, ריהוט וכו' היזם/הקבלן? יזם התחדשות עירונית? קבלן ביצוע? מעצב פנים? אדריכל? כל מקרה נבדק לגופו של עניין למשל בהתחדשות עירונית הדיירים הם פקטור המבקש מהיזם באזורי ביקוש מפרט טכני של מותגי קרמיקה, מטבחים, אלומיניום.

חווית לקוח זכירה, מעודדת שיתוף 

חברות חייבות לייצר הבטחה שיווקית מבודלת ומיצוב ברור מובן ומדויק מול מפת התחרות. לבנות מותג שמייצר חווית לקוח שונה וזכירה זה לא רק לוגו יפה, קטלוג, סניפים יפים ואתר דף פייסבוק פעיל, אינטרנט מקודם.

חשוב לייצר אסטרטגיה פרקטית, חיבור לעשיה ולתעשייה ולהביא לידי ביטוי את המיצוב הנכון, בידול ומגוון כלים מיתוגיים הכוללים: אתר אינטרנט, מצגות, ניוז לטר, סרטונים ובשפה התקשרות הנכונה במשרדי מכירות, סניפים, חנות ויצירת חדשנות וחווית לקוח זכירה, מעודדת שיתוף  פורצת דרך לא רק בדרכים המקובלות אלא ע"י חשיבה אסטרטגית יצירתית .

בניית מותגים , חווית לקוח, יתרונות תחרותיים, ניסיון בחברות מובילות ביזמות והנדל"ן

למשה שמש, צמיחה פיתוח עסקי ייעוץ אסטרטגי שיווקי ניסיון רחב בחברות הנ"ל: אזורים, שיכון ובינוי, IDB ,  קבוצת מנוס תמ"א 38 בירושלים , קבוצת פז פורת קפיטל, קבוצת ישראל נצר , מרכז הבניה הישראלי, במב"י , קולוני שיווק נדל"ן, גאן 26 תמ"א 38, אלפא שיווק נדל"ן, שניר שיווק נדל"ן , י.ד בראזני, אלה ר, מודל נדל"ן, אייר פורט סיטי, סי פי אמ, קבוצת כנען , ריטייל אין, אורבן ישראל, שייקה אלה,  אמבסדור ועוד עשרות אנשי מקצוע מובילים כגון עורכי דין, שמאי מקרקעין, אדריכלים, מתכנני ערים, קבלני ביצוע .

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן