דרך אחרת להגיע לתוצאות במכירות

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

יש עוד דרך להגיע לתוצאות במכירות

עד עכשיו היית בעל עסק, איש כספים, איש לוגיסטיקה, איש שיווק – אך יש דרך אחרת להגיע לתוצאות!

ייעוץ שיווקי, יועץ אסטרטגי,  מיתוג עסקי, קריאטיב, קידום מכירות מתאים לנותני שירותי, חברות ועסקים אשר מרכזות את ניהול והשיווק בעצמן את מבינות ששיווק הוא תחום מקצועי הדורש איש מקצוע שיסייע, ילווה וינהל.

מתי נכון להרים טלפון ליועץ שיווקי ?  יועץ אסטרטגי? איש קריאטיב? איש פיתוח עסקי ?

  • בשלב חדירה של עסק/שירות.
  • כאשר השיווק בעסק תקוע.
  • המחזורים אינם גדלים.
  • השוק מתרחב ואתה עומד במקום.
  • כאשר רוצים לייצר פריצת דרך.
  • כאשר העסק/החברה מצליחים ורוצים לייצר מומנט נוסף ולהמשיך את ההצלחה.
  • הצורך לייצר חדשנות וחווית מוצר או שירות שונה.

ראיה מחודשת של השוק

ראיה ובחינה של התמונה הכוללת על מנת לבנות חזון מתחדש, יעדים אפקטיביים, הבנת שוק, מחקר שוק, היתכנות כלכלית למהלכים, חזון, תפעול ומכירות.

ייעוץ שיווקי ייעוץ אסטרטגי, מיתוג עסקי, מותאם להגדלת מכירות בהתאמה אישית להגדלת רווחיות , ניהול קמפיינים, בניית מותג, ניהול מדיה דיגיטלית מקצועית, ניהול מערך הלקוחות, הפקות, אירועי השקה ומגוון אפיקים המביאים את הלקוח אל החברה/עסק.

מיתוג מוכוון סגירה

בניית מיתוג מנצח לרבות ניהול מוניטין במדיה, שידרוג אתר האינטרנט, רשתות חברתיות, מצגות ופרזנטציות.

תיכנס לראש של הלקוח מבלי ל"חפור" !!

הצלחה במכירה מתחילה בכניסה למוחו של הלקוח

ככל שאתה תשתחרר ממה חשוב לך, כמה המוצר או השירות שלך טוב, ותכנס למוח של הלקוח מה הוא צריך? מה הוא מחפש ?  מה התועלות שהוא יכול לקבל?  כך תגיע הכי מהר לשלב סגירת העסקה.

מכירה אישית כשמה כן היא…

שאתה נמצא בתהליך מכירה תשתדל להצמיד את אישיותך לתהליך משום שהלקוח יגיב לאישיותך פחות ופחות ירד לפרטים הקטנים של המוצר או השירות אותו אתה מוכר.

בנו רשת חברים, קשרים / נטוורקינג

לנותני שירותים, בעלי מקצועות חופשיים ובעלי עסקים המשווקים ידע, רשת קשרים היא תשתית להצלחה. השתתפו בכנסים מקצועיים, מפגשי נטוורקינג, היו פעילים, קחו כרטיסי ביקור, תנו כרטיסי ביקור, לימדו משפט מפתח שמציג היטב את מה שאתם משווקים, בצעו פולו אפ למי שהנושא רלבנטי, נהלו את הקשרים החל מברכת חג שמח בראש השנה, ימי הולדת, פסח ועד בכלל , ניתן לתחזק באמצעות וואטס אפ, פייסבוק, לינק דין, תוכנת ניהול קשרים ועוד. זכרו נטוורקינג היא כמו קופת חסכון שברגע האמת באה מניבה תוצאות.

יתרון אסטרטגי תחרותי –  Reason why

יצירת יתרון תחרותי, Reason why? הסיבה מדוע קהל היעד יעדיף את השירות או המוצר של חברה A על פני חברת B.

תפקיד החוליה האסטרטגית השיווקית הוא לזהות הזדמנויות ואיומים בשוק הרלוונטי, לעקוב אחרי המתחרים, לייבא טרנדים מן העולם, לחתור להקדים בחידושים ובשיפור התועלות לקהל יעד שיבינו מה הם קונים ויעשו זאת עם חווית שמחה .

קהילות יעד ולא קהלי יעד

פילוח הלקוחות לקבוצות משנה על פי מספר קריטריונים: מאפיינים סוציולוגיים, גיאוגרפיים, ודמוגרפיים.

הצעת ערך

אסטרטגיה שיווקית מגבשת  הצעת הערך עבור לקוחות המטרה. מהו הבידול של המוצר או השירות? מהו המיצוב?

שיווק עשה זאת בעצמך או עם עזרה?

כמו שלא הולכים לבית משפט ללא עורך דין ולרשות המיסים ללא רואה חשבון, יועץ שיווק הוא המנוע לצאת לשוק, לייעל, לקדם ולתכנן את העסק מבחינה שיווקית.

משה שמש יועץ אסטרטגי, מומחה לפיתוח עסקי, קופירייטר ואיש קריאטיב שיווקי ניסיון מהחברות הגדולות כגון: סלקום, שופרסל, כלל, אלבר, שיכון ובינוי, אזורים.  ניסיון ידע מוניטין שנצברו מהחברות הגדולות לחברות בינוניות וקטנות. משה שמש מומחה בשיווק רב ערוצי שכנועי ילווה אתכם יד ביד להצלחה.

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן