יועץ אסטרטגי לעסקים בינוניים וקטנים

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

פריצת דרך עסקית היא לא מציאות שחווים רק אנשי עסקים גדולים. פריצת דרך עסקית היא מציאות שבעל העסק או מנהל חברה יכול לחוות וליישם בליווי יועץ אסטרטגי מנוסה.

כיצד יועץ אסטרטגי יכול לסייע לבעל עסק בינוני או קטן?

יועץ אסטרטגי שיווקי ומלווה עסקי, מייצר עבורך פריצת דרך עסקית במינימום עלות ומקסימום תוצאות, מביט על העסק ממעוף הציבור, מסייע במיקוד האופק העסקי, בניית בנק מטרות, תוך מיקוד בהעלאת החשיפה לעסק, גיוס לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים, החיבור בין עסק המעניק שירות או משווק מוצר לבין קהל היעד הנכון יכולה להיות יקרה וארוכה או תועלתית וקצרה בסיוע יועץ אסטרטגי מקצועי

מהם תחומי ההבנה של יועץ אסטרטגי לעסקים בינוניים וקטנים

הבנה ארגונית, לוגיסטית, פיננסית עם דגש על שיווק, מיתוג, גיוס לקוחות חדשים משפט חכם שאמר עמוס שפירא מבכירי המשק , בעברו מנכל אלעל, חוגלה קימברלי, אוניברסיטת חיפה וכמובן סלקום שם עבדתי ושמעתי את המשפט "חבר יכול לסדר לך ארוחת צהריים אחת לשנה לעומת זאת לקוח טוב יכול לסדר לך בכל יום את ארוחת צהריים" 

יועץ אסטרטגי צריך להיות הנווט של העסק, האיש שמסייע לך בחזון והניהול השוטף, בעל המקצוע שמשלים לך חסרים במקומות שאתה צריך מקצועיות

מה הפעולות שהיועץ מלווה מבצע בעסק?

  • אבחון לוגיסטי פיננסי שיווקי
  • תוכנית אסטרטגית
  • ליווי ליישום התהליך
  • מחוייבות לתוצאות

יועץ אסטרטגי לעסקים בינוניים וקטנים – כל הצלחה גדולה מתחילה ברעיון!

"כל פריצת דרך עסקית גדולה התחילה קודם כל ברעיון " אומר המשפט הידוע

ההבנה שפריצת דרך עסקית שיווקית מיושמת בהצלחה עסקית גדולה התחילה קודם כל ברעיון.

ניעור וסיעור מוחות

פריצת דרך מושגת בהבנה שצריך לבצע שינוי שיווקי, מחשבה מחודשת לגבי העסק, השוק, העדפות קהל היעד, ערוצי ההפצה וכו 

כיועץ אסטרטגי העובד עם עסקים בינוניים וקטנים עם התמחות שיווקית רעיונית ומומחיות בפיתוח עסקי, בכל פעם מחדש אני רואה כיצד מפת דרכים למנהל החברה ובעל העסק מייצרת פריצת דרך עסקית

מפת דרכים עסקית מלווה בהדרכה נכונה, רגישות למצב, חשיבה מחוץ לקופסא, ניעור וסיעור מוחות וכן כלים וניהול משימות בשטח שאני באופן אישי מלווה את הלקוח על מנת  להגיע לפריצת דרך ולתוצאות עסקיות .

להלן השלבים לפריצת דרך עסקית אצל יועץ אסטרטגי לעסקים בינוניים וקטנים

  • שחרור

השלב החשוב הוא השלב המנטלי – שחרור מפחדים, חששות ותחושת אכזבה, לנטרל את התפיסה של לא הולך לי ולהבין שבכל יום ובכל רגע נתון נפתחות הזדמנויות חדשות, רק צריך לכוון אליהם.

  • שינוי כיוון

שינוי כיוון , לנווט את היעדים והמטרות העסקיות לטריטוריה שניתן להגיע אליה ולהצליח בה ולכוון למוצרים ייחודיים, שירותים חדשניים שימור וטיפוח הלקוחות וקהלי יעד חדשים.

  • יצירתיות

יצירתיות היא כלי חשוב מאוד המביא את להפקת תוצרים מקוריים וחדשניים בעלי ערך. בעלי עסק ומנהלי חברות נדרשים לגמישות מחשבתית, השווקים משתנים בכל יום, מוצרים חדשנים נכנסים לשוק ואחרים יוצאים מהשוק.

העולם העסקי הפך לדיגיטלי וגלובלי. הכול זמין ומדוד , על כן גמישות מחשבתית תסייע בפריצת דרך עסקית. הרי אמרנו שכל דבר גדול שמישהו הצליח בו התחיל קודם ברעיון.

  • העזה

רק המעז מנצח -מנהל חברה ובעל עסק החי בעולם עסקי חשוב שתהייה לו היכולת להעז.

  • תכנית עבודה 

בניית תכנית עבודה – כיצד מגשימים את היעדים, מהם יתרונות העסק, מהם הנישות החדשות אותן ניתן לכבוש, להבין את חסרונות והחסמים אך לא להפוך אותם לקיר שאין אפשר לעבור.

  • פעולה 

לחשוב, לתכנן, לפעול, לעשות, לייצר  כאשר מוצאים לפועל את הדברים לשטח ניתן לבדוק את התוצאות בשטח, להסיק מסקנות ולהשתפר.

 הגמישות המחשבתית מובילה להעלאת דרכים חדשות להתמודדות עם מצב השוק. 

הפעולה מייצרת את הניסיון ואת ההזדמנויות העסקיות.

  • מחויבות

לא מפסיק להשתחרר, לכוון, להיות יצירתי, להעז, הכי חשוב מחויבות ,ללכת לתהליך של פריצת דרך מתוך מחויבות לנוע ולהגיע ליעדים חדשים לא מתוך השבלונה של החיים אלא מתוך ההחלטה לייצר פריצת דרך עסקית שיווקית  והמחויבות להחלטה.

סיפורו של עסק- דנטק פתרונות דנטליים, one stop shop

"העסק שלנו דנטק פתרונות דנטליים, one stop shop שיווק מוצרים דנטליים למרפאות שיניים עצמאיות , מעבדות, מרפאות רשת, מוסדות רפואיים ועוד ,עמד על מחזורים סבירים, אך אנחנו חיפשנו להמריא, משה שמש הגיע, ראה את האופק, בנה חזון, יעדים, חידד לנו את היתרונות שלנו וחיזק אותם, נתן לנו כלים להתגבר על חסרונות, יצר לנו בידול שיווקי בשוק תחרותי ואגרסיבי, מיתוג מקצועי, שיווק אינטרנטי איתו יצאנו לדרך וייצרנו יתרון עסקי, משה מלווה אותנו צמוד, בהצלחה רבה, ממליץ לכל עסק בינוני להיעזר באיש מקצוע שבשורה התחתונה מגדיל לקוחות והכנסות" יעקוב רושבה מנכ"ל דנטק

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן