יעוץ שיווקי כיצד זה יכול לקדם את העסק שלך

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

הלקוחות שלכם כבר כאן…

הלקוחות שאתם מחפשים כבר כאן… האם הם מגיעים אליכם? האם אתם יודעים לדבר אליהם בשפה משכנעת ואטרקטיבית? האם אתם יודעים להסביר להם מהו הבידול שלכם? האם אתם יודעים מהו היתרון היחסי שלכם?

אל תבזבזו זמן על שיווק האתמול

לא חבל לבזבז זמן, כסף ומשאבים על שיווק שמתאים ל"עידן הדינוזאורים"? למשהו שהתאים לתקופה שלפני 3, 4 שנים?

בשיווק כל שנה היא נצח.

התאמה שיווקית אופטימלית

ייעוץ שיווקי ומקצועי מעניק לכם יתרונות כמו ידע, תובנות וארגז כלים מקצועי. יועץ מעודכן, יוביל אתכם למקום הכי מדויק עבורכם עם ההתאמה השיווקית האופטימלית עבורכם.

למה צריך יועץ שיווק?

כי אתם לא משווקים מוצר או שירות – אתם משווקים חוויה!

ייעוץ שיווקי מקצועי, יעניק לכם מחקר שוק מקצועי. הוא יציב מולכם את המראה האמיתית לגבי מצבכם בשוק ומצב המתחרים. הוא יזהה עבורכם את החוזקות שלכם, האתגרים, החסמים וגם את ההזדמנויות. ייעוץ חדשני, הצועד באוטסטרדות הכי חדשניות של תחום השיווק, יעניק לכם כלים לתקשר אווירה, חוויה, תוכן אטרקטיבי ותועלות ממוקדות.

ייעוץ שיווקי יודע לתת ללקוח להרגיש טוב עם עצמו.

יעוץ מבוסס קריאייטיב, יגרום ללקוחות שלכם להרגיש טוב עם עצמם אם ירכשו את המוצר או יצרכו את השירות שלכם, הלקוחות שלכם ירגישו בריאים יותר, שמחים יותר, הרבה יותר סקסים, חזקים יותר, מוערכים יותר, עדכנים יותר. הם ירגישו הרבה יותר אותנטים.

יעוץ מקיף big data יודע הרבה יותר על הלקוח שלכם

יעוץ אסטרטגי שיווקי בעידן שלנו ,עידן ה big data מתמקד בלהכיר לעומק את הלקוחות.

לזהות את היעדים הצרכים והשאיפות שלהם. זאת על מנת להתאים עבורם, את השירות או המוצר האופיטימלים.

יעוץ אסטרטגי שיווקי, עושה זאת ע"י שימוש מושכל במקורות המידע. כמו מחקרים, רשתות חברתיות, פורומים וקבוצות. כשמדברים על הבנת הלקוח, מתכוונים לחושו אותו באמת. לדעת מה מענין אותו, מה הכאבים שלו, מה האהבות שלו. לזהות מה מעכב אותו, מה גורם לו לברוח ומה יגרום לו להגיע אליכם.

יעוץ איכותי בתחום השיווק מייצר את הגרסה המשופרת שלכם!

יעוץ שיווקי יצירתי, מאפשר לייצר פלטפורמה של כלים כגון אתר אינטרנט, ערוץ יו-טיוב, אפליקציה, שיתופי פעולה, פעילות ברשתות חברתיות וקמפיינים שיווקיים בצורה המדויקת ביותר.

מדוע צריך יועץ שיווק חיצוני ?

מדוע לא להשתמש בגורם שבא מתוך חברות בניית אתרים? בחברות פרסום ברשתות החברתיות, או בחברות קידום אתרים  ואנשי מיתוג דיגיטליים?

  • אובייקטיביות – כל חברה תופרת את הפתרון מהצד המוכר לה. יועץ מקצועי מייצר נהלים, תיעדוף. יועץ טוב הוא רב החובל המנווט את "קבלני הביצוע".
  • בניית חזון כללי והתאמתו.
  • מדידת מיתוג התוכן והמוניטין במדיה לקהל היעד.
  • מדידה מדויקת של החזרי ההשקעות מכל פלטפורמה.
  • בחינת הוצאות הפרסום – עלות מול תועלת בשימור וגיוס לידים ויצירת דיאלוג משפיע.
  • אבחון מקיף של כל הנכסים הדיגיטליים והשיווקיים ויצירת סינרגיה אפקטיבית ביניהם.
  • בניית ארגז כלים דיגיטלי נכון ומדוייק במיוחד לחברה שלך. הדרכה אפקטיבית לדיאלוג עם ליד, ביצוע "פולו אפ", הדרכה כאפקטיבית לסגירת עסקה.

מה עושה יועץ שיווק בעידן הדיגיטלי?

מברר לאן רוצים להגיע? איך להגיע? מה המשימות ומה העלות?

יועץ מנוסה ומקצועי, מבצע קודם כל תחקיר מקיף לגבי התחום בו עוסקת החברה בכל עולמות הדיגיטל, פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין וכו בתחקיר יזוהו חוזקות החברה או העסק, החסרונות והאתגרים. היועץ ימפה את צורכי קהל היעד והמתחרים ויערוך אנליזה של כל המידע הדיגיטלי.

יחד עם היועץ בונים חזון דיגיטלי, מציבים את היעדים ותבחר את הדרך הנכונה על מנת להשיגם.

החזר ההשקעה שהעסק מקבל מכל פלטפורמה

היועץ יבצע בחינה של כל פלטפורמות הקידום והפרסום בה החברה או העסק  פעילים, ימדוד את ניהול המותג בדיגיטל, יזהה את קהל היעד האופטימלי עבור החברה/העסק, ימדוד במדויק את החזר ההשקעה שהעסק מקבל מכל פלטפורמה, היועץ יבחן את הוצאות הפרסום ויבצע אבחון מקיף של הנכסים הדיגיטליים והשיווקיים . בתהליך זה, תקבלו את התוכנית האסטרטגית הדיגיטלית הטובה ביותר והמדויקת לחברה או לעסק שלכם, הכוללת  את כל הצעדים הדרושים על מנת להגיע ליעדים שהוגדרו.

מיתוג וקריאטיב בניצוחו של איש המקצוע !

האסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית האופטימלית באמצעות המדיות השונות שקיימות (מנוע החיפוש של גוגל, לינקדין, טיק טוק, וואטסאפ, טוויטר, ניוזלטרים,  פייסבוק, אינסטגרם, טאבולה אאוטבריין וכו) , צריכה להיות מחוברת לקריאיטיב אנליטי מבוסס data.

ניתוח אנליטי מדויק, באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים, יחד עם מגע של אנושיות ואינטואיציה, בונים את המסר המדויק שפוגע בול במטרה. שימוש  נכון ומדויק בויז'ואל, טקסטים, ווידאו ,מעוררים רגש, צחוק, הזדהות, שמחה, עצב ואפילו כעס.

לאסטרטגיית קריאייטיב היכולת להמציא רעיונות חדשניים ויצירתיים "מחוץ לקופסא" כל זאת, על מנת לייצר בידול, בולטות, הבנת המסר וזכירות.

פתירת בעיות בזמן אמת, הצעת חלופות ממוקדות

ליווי מקצועי של יועץ בעולמות השיווק והפרסום אינטרנטי, מלמד אותכם על המתחרים ונותן מענה. הוא משדרג את המוצר והשירות, הוא עירני לגבי מחירים וחידושים ואחראי על הצגתם בפני הלקוחות. יועץ מקצועי פותר בעיות שעולות בשטח ,מציע חלופות טובות.

לרוץ קדימה – לייצר חדשנות

יעוץ מבוסס קריאטיבי, יוצר חדשנות ומעניק חבילת פתרונות לעסקים, נותני שירות וחברות . הוא מציג להם מגמות וטרנדים בעולם השיווק הדיגיטלי ומייצר את התשתית המתאימה ביותר על מנת לשעוט קדימה ולייצר עוד ועוד מנועי צמיחה. כל זאת כדי להשיג את המטרה העיקרית שהיא הגדלת המכירות והריווחיות של העסק/החברה.

יעוץ מבוסס קריאטיב, בונה לכם את המיתוג העסקי המדויק, שפה גרפית, שפת תוכן ובידול, תוך כדי התחדשות בכל שרשרת פיתוח המוצרים, הפצתם, מתן שירות, מכירות וניהול מערך הלקוחות.

שיפור ויעילות כלל הערוצים

ליווי מקצועי, ישפר את פעילות הערוצים הנכנסים והיוצאים בתפיסה השיווקית, בזמן אמת. יגדיר את ההצעה הטובה ביותר, את הדיאלוג והקשר הנכון עם המותג.

גיבוש האינטרס של הלקוח

ייעוץ השיווק מגבש את האינטרס של הלקוח. יעוץ שיווקי נכון מעניק ללקוחות כלים לבחינת צרכיהם. כך יכול הלקוח למצוא  את הפתרונות הטובים ביותר, הנדרשים בכל מה שקשור בשירות או המוצר. למשל, תכונות, תועלות, פונקציונליות, אמינות, מחיר ומידע השוואתי.

כל אלה מקדמים אותו לרכישה, יצירת קשר והרמת הטלפון.

משה שמש, יועץ שיווק, קופירייטר, אסטרטג בעל ניסיון בחברות גדולות, סלקום, שופרסל, כלל, אלבר, שיכון ובינוי, אזורים, מרכז הבניה הישראלי, אלמוג, נטלי סקיולייף, קבוצת מנוס, אפיקים, פוקס, גיתם BBDO, פרומרקט, לוגיה.

הניסיון הזה מוגש לעסקים וחברות smb על מגש של כסף!

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן