מציאות מדומה, תלת מימד, הולוגרמות, עידן החוויה הויזואלית האותנטית!

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

הולוגרמות , תלת מימד, Virtual reality ישנו את העתיד בו אנו חיים, מתקשרים, צורכים, קונים, לומדים, מעשירים , עושים עסקים, משחקים, נפגשים, מבלים, עובדים!

מאת: משה שמש יועץ אסטרטגי מומחה לחדשנות ויזמות!

מציאות מדומה Virtual reality, ובקיצור VR זה כאן ועכשיו, פיתוחי הטכנולוגיה יעבדו לטובת מותגים, עסקים, יחידים ומשפחות, הכיצד? אתם מוזמנים למסע קצר במאמר זה.

חוויה של 360 מעלות, נוכחת בחיינו

ההולגרמות , המציאות המדומה הפלטפורמה שמעניקה חוויה של 360 מעלות, נוכחת בחיינו בעת עיצוב ורכישת דירה, משחקי מחשב, פגישות עסקיות, בקולונוע, בכרטיסי אשראי, בתחום האבטחה , מופעי בידור וסרטי קולנוע במערכות הבטחון וצבאות של כל המדינות המובילות בעולם אימוני טיסה, צניחה, הפעלת מלטי"ם, אימוני קרב ועוד

נכון לעשור השלישי של ה121 אנו נמצאים רק בתחילת המגמה

תוך מספר שנים נהנה מהולגרמות לדוגמא ביום גיבוש וכייף חברה של תאגיד בינלאומי כל אלפי העובדים מ20 מדינות ישחקו בו זמנית מכל מקום על הגלובוס , כולם משחקים בו זמנית, בכל מקום בארץ!

נוכל להקליד קוד סודי על קלידים באוויר ונכנס לרכב, לבית, למשרד שעליהן נוכל או כדי לאתר מסמכים במחשבי העתיד.

הולוגרמות להרצאות ופגישות יעשירו סמינרים, לדוגמא להמחשה בלבד ג'ף  בזוס  המגה מיליארדר האמריקאי נשיא אמזון יוכל להעביר הרצאה, על משבר האקלים ב liveלאנשי עסקים בתל אביב או בקהיר והם ירגישו שבזוס נמצא איתם באולם הכנסים

פגישות עסקיות המרחק בין תל אביב לסידני יהיה קצר ובוודאי שהמרחק בין אילת לנהריה.

כנסים, ועידות, לימודים בבתי ספר

ועידות חינוך, בריאות, תיירות, -עסקים וכו עם מספר מומחים מכל העולם יתקיימו בלייב והמשתתפים באולם ירגישו כמה המציאות היא אמיתית ולא מדומה!

הידעתם? בית הספר ישתנה מיטב המורים בכל תחום ילמדו בכל מקום וזמן, לדוגמא מורה עילו למתמטיקה מבאר שבע, ילמד כיתות בחיפה, הרצליה ונוף הגליל.

מפגשי משפחות? משפחות יפגשו יחדיו הסבא וסבתא בתל אביב, הבן מניו יורק עם הנכדים, הבת בבלגיה עם הנכדים וכולם יאכלו ארוחה יחדיו !

חווית סרטים, משחקים, בילוי ופנאי

בעולם הגיימינג המתפתח, משחקים שלל אפקטים ירוצו סביבנו, או דמויות ואנשים שנשחק אים איתם או מולם!

ענקיות המדיה נטפליקס, דיסני,  משקיעות בפרויקט  Virtual reality, ובקיצור VR העשרת סרטים בהולוגרמות בתלת-ממד, שירוצו ברחבי אולם הקולנוע, באולמות, במסך בסלון, בחדר הצפייה שלנו בבית ויהפכו את הצפייה בסרט או סדרה הבינג' לחווייה אקטיבית רגשית שנטמע בתוכה ולא כצופים פסיביים מהצד.

Virtual reality הוא האמצעי החם בעולם השיווק, מיתוג ופרסום

אנשי שיווק ומיתוג זכירות , בידול, הבנת המוצר דרך חוויה רגשית ויזואלית של הולוגרמות, תלת מימד.

בעידן העומס, בו אנו אנחנו מוקפים באינפורמציה, פרסומות, פוסטים, תמונות, מסרים, סף הריגוש הפך לגבוהה , כדי לייצר נחשקות, יתרון יחסי, לרגש את הלקוח צריך לספר לו את סיפור המותג, המוצר מנקודת חוויה יוצאת דופן 360 מעלות, בעידן של הפרעות קשב וריכוז יתרון גדול של VR  הוא היכולת לשמור את הלקוח לאורך החוויה אך ורק עם המותג למספר דקות, זהו הישג חסר תקדים!

Virtual reality הוא האמצעי החם בעולם השיווק, מיתוג ופרסום

גוגל הנגישה את החוויה כשהשיקה משקפיים מקרטון Google Cardboard במחיר של 20 דולר

פייסבוק עושה שימוש נרחב בתלת מימד למשתמשים שלה!

לסיכום, צעד אחד קדימה עידן החוויה הוויזואלית האותנטית – מציאות המדומה, הולוגרמות תלת מימד יהיו חלק יומ יומי מחיינו , מציאות מדומה, תלת מימד סימולציה של הסביבה, הכי מדוייק, מלוטש, אמיתי, הולוגרמות ישנו את העתיד בו אנו חיים, לומדים, מעשירים, מתקשרים, צורכים, משחקים, נפגשים, מבלים, עובדים!

משה שמש יועץ אסטרטגי  ליזמות וחדשנות, יוזם, מאתר, מפתח טרנדים ומגמות בתחום חווית לקוח ושיווק בטכנולוגיות מתקדמות.

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן