איך המתחרים עוקפים אותך ?

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

לחשוב מחוץ לקופסא, להעלות רעיונות, להוציא מכוח המחשבה אל הפועל, ליזום, לא לפחד לנסות, להניע, להיות עם אצבע על הדופק זה המסר המרכזי!

שיווק ומכירות הם עצם קיומו של כל עסק או חברה

השיווק והמכירות הם המנוע והמניע, בעידן תחרותי, צפוף, מהיר למנהלי חברות ועסקים אין הפריבליגיה לנוח על זרי הדפנה, כל יום הוא אתגר, כל יום יש חדשות , בעיות והזדמניות

פעם עסקים התנהלו מכוח האנרציה

בעבר עסקים התנהלו מכוח האנרציה, משיטת לקוח מביא לקוח כיום בעלי עסקים נדרשים ליזום מהלכים כי העסק תלוי בלקוחות נאמנים, לקוחות חדשים, ללא שיווק הלקוחות הולכים וקונים אצל המתחרים את המוצר או השירות שאתה מייצג.

שיווק 2030

מנועי צמיחה – שיווק ממוקד יוצר צורך וביקושים, מאתר צרכים, מאתר הזדמנויות, מסייע בפיתוח מנועי צמיחה מחוללי שינוי בשווקים תחרותיים וצפופים.

מיקוד עסקי – החוכמ להביא רעיון להגשמה ומיקוד בשיווק ומסייע להוציא מכוח אל הפועל.

חסכון – שיווק נכוטן עם תוכנית מסייע בהורדת עלויות מגוון הוצאות לסעיפים ההכרחיים ובמה  כדאי להשקיע יותר על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

הסיפור השיווקי – חשוב בניית הסיפור השיווקי של העסק שבא לידי ביטוי בקשת רחבה של אמצעי תקשורת החל משיחות נטוורקיינג ועד שיחה בת 2 דקות עם לקוח חשוב. דרך מגוון הכלים העומדים לרשות העסק לרבות אתר אינטרנט, אינסטגרם, מצגות, דף פיסבוק, ניוז לטר ומצגות. חשוב לבנות סיפור עם מבנה נכון, משכנע, זכיר ויעיל.

מחויבות לתהליך מקצועי -בו נבחנים צרכיו ומטרותיו של העסק, חברה או נותן שירות ובאים לידי ביטוי בתכנת אסטרטגית עם חזון, יעדים ומטרות. הבנת השוק, לוחות זמנים, דרכי פעולה, משובים ובקרות ביצוע.

מהות תפקידו של יועץ אסטרטגי וקופירייטר בעידן הנוכחי?

  • בניית תכנית עבודה תוכנית עסקית שיווקית
  • והגדרת יעדים ודרכים להגיע לתוצאות.
  • סדנאות – כיצד לסגור עסקאות עם לקוחות באמצעות טלפון או פגישה אחת.
  • כיצד להשיג פרטים על לקוחות פוטנציאליים.
  • בחירת אמצעי מיתוג של העסק.
  • קריאטיב ומיתוג חדשני
  • בחינת ערוצי הפרסום והאפקטיביות שלהם, פייסבוק, קידום בפייסבוק, גוגל, קידום בגוגל, ניוז ליטר, טוויטר, אינסטגרם, טלמרקטינג ועוד.

בחינה מדוקדקת לאן כל שקל הולך ומה הוא מביא

  • יועץ אסטרטגי וקופירייטר אובייקטיבי, כל חברה מתמחה פייסבוק, גוגל וכו תופרת את הפתרון מהצד המוכר לה, יועץ מקצועי מייצר נהלים, תיעדוף, יועץ מנוסה עם ניסיון הוא אדריכל שמנווט את "קבלני הביצוע"
  • בניית חזון כללי התאמתו ומדידה של מיתוג תוכן ומוניטין מדיה לקהל היעד
  • מדידה נכונה של החזר ההשקעה שהעסק מקבל מכל פלטפורמה
  • בחינה של הוצאות הפרסום, עלות מול תועלת בשימור וגיוס לידים ויצירת רב שייח השפעתי
  • אבחון מקיף של כל הנכסים הדיגיטליים והשיווקיים ויצירת סינרגיה אפקטיבית
  • בניית ארגז כלים דיגיטלי נכון ומדוייק שיביא תוצאות , הדרכה כיצד מייצרים שיחה עם ליד, כיצד מבעים פולו אפ, הדרכה כיצד סוגרים עסקה!

איך המתחרים עוקפים אותי?

לא פעם אתה אומר תראה אות המתחרה החובבן, איך הוא עוקף אותי? איך הוא מציג כאלה תוצאות? התשובה לכך שהוא מחזיק יועץ אסטרטגי שיווקי המתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית, בנית תכנית דיגיטל, שימוש נכון בקידום ארגז הכלים הדיגיטלי, אתר אינטרנט, פיסבוק, טלמרקטינג, כנסים.

יועץ שיווק מנוסה יעניק לך את הפתרון העסקי הכי מתאים עבורך להגדלת מכירות.

תפקידו של היועץ האסטרטגי השיווקי הוא קריטי, מדובר במשרת אמון, תפקידו לייצר מנועי צמיחה לעסק שלך, לפתח דרכים חדשות ונוספות ולגיוס לקוחות, שימור לקוחות, הגדלת מכירות.

3 טיפים ליזום מהלכים שוברי שיוויון!

טיפ מספר 1– בעידן בו אנו חיים אין מקום לסימני שאלה השיווק והמכירות הם לב העסק, השווקים תחרותיים צפופים שיש הכל מהכל , הטיפ הראשון מכוון אותך לייצר בולטות, זכירות, בידול, חדשנות לצד אמינות, הגינות ובטחון ללקוח שרכש את השירות או המוצר מגורם איכותי ומקצועי.

טיפ מספר 2-  בעבר עסקים התנהלו מכוח האנרציה, משיטת לקוח מביא לקוח טיפ זה מכוון ליזום מהלכים כי העסק תלוי בלקוחות נאמנים, לקוחות חדשים, חשוב להעלות רעיונות למוצרים חדשים, שירות חדש, לענות לצורך שמדגדג ללקוח, להתחדש כל הזמן

טיפ מספר 3- איך המתחרים עוקפים אותך ? לא פעם אתה אומר תראה אות המתחרה החובבן, איך הוא עוקף אותי? איך הוא מציג כאלה תוצאות? התשובה לכך המתחרה בנה אסטרטגיה שיווקית, חזון, הציב יעדים, איתר שווקים, ענה על חווית שירות ולא רק מחיר, תכנית דיגיטל, שימוש נכון בקידום ארגז הכלים האינטרנטי, אינסטגרם, סרטונים, וואטס אפ אתר אינטרנט, פייסבוק, טלמרקטינג, כנסים.

פגישה מקצועית אפקטיבית לעסק שלך,  ללא עלות וללא התחייבות!

משה שמש קופירייטר ויועץ אסטרטגי , מנהל צמיחה פיתוח עסקי, עם 30 שנות ניסיון שיווקי, מיתוגי, עסקי מלווה חברות ועסקים למימוש פוטנציאל המכירות, הגדלת מכירות, ושדרוג מוניטין העסק!

התחל לפעול עכשיו, זה הזמן זה המקום!

לקביעת פגישת ייעוץ אפקטיבית לעסק שלך,  ללא עלות וללא התחייבות, השאר טלפון ונחזור אליך בהקדם! 0522604867

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן